söndag 28 december 2014

Tid att bara vara



 Idag unnade jag mig tid att bara vara här inne i ledighetsbubblan. Nåväl, en laxmiddag svängde jag ihop åt familjen, men annars har det inte blivit många knop. Tänker att vardagen så småningom börjar kännas välkommen...




 ... nu när julen sjunger på sista versen. Granen får ännu stå fin och grann i uterummet. Det är ju ändå några veckor till Tjugondag Knut. 




 I går hade vi fem Sverigevänner på besök. Yngre tvillingsonen fixade middagen, soppa och paj.




 Vi får ha honom hemma ännu två dagar innan han återvänder till Stockholm och sen vidare till Azorerna. Vår "lilla" pojk!  ;o)




 Fotograferade äldre tvillingsonen i smyg med mobilen när han knäppte bilder åt mig med min kamera. Nu tyckte han det var dags att återgå till jobb och vardag. Allt har sin tid!




♥︎

3 kommentarer:

  1. sååå mysigt härliga färger i sista bilden ,kramen Nette

    SvaraRadera
  2. Wonderful pictures!!! The last one is breathtaking!
    Have a happy happy new year
    Elisabeth

    SvaraRadera
  3. Den härliga juletiden är nu över och jag önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!!!
    Tack för det gångna året och alla fina och inspirerande inlägg!
    Kram Sabina

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.